In de Top 2000 zijn we zelfs genoemd! - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Kees,Jasper,Arnold,Ted en Kees-Jan - WaarBenJij.nu In de Top 2000 zijn we zelfs genoemd! - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Kees,Jasper,Arnold,Ted en Kees-Jan - WaarBenJij.nu

In de Top 2000 zijn we zelfs genoemd!

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees,Jasper,Arnold,Ted en Kees-Jan

31 December 2012 | Nederland, Heiloo

Ik hoop dat jullie allemaal naar de Top2000 aan het luisteren zijn, want na nr. 62; Toto met Afrika, werd mijn tijdens het stemmen ingestuurde berichtje voorgelezen.
Ik weet niet meer precies wat ik toen geschreven heb, maar het was zoiets als: "dit is een van mijn favoriete nummers en dit jaar helemaal daar ik morgen, samen met nog 4 mannen naar Tanzania vertrek, om daar te helpen bouwen aan een doktershuisje."

Helemaal top toch!


  • 31 December 2012 - 18:48

    Angelique:

    Omdat jullie TOPPERS zijn, en dat weet nu iedereen, liefs

  • 31 December 2012 - 20:19

    Theo Lafeber:

    wij wensen jullie goede reis. liefs van t en t

  • 31 December 2012 - 23:11

    Suus Wesseling :

    Klopt ik heb het nr afrika gehoord en ook de tekst daarvoor. Heb alleen niet goed gehoord wie van jullie had ingestuurd. Heel veel plezier en geniet van alles van wat er op jullie pad komt.
    Lieve groet Suus.

  • 01 Januari 2013 - 12:18

    Jan En To:

    Dat jullie daar hele mooie dingen mogen doen voor de mensen daar,en wensen jullie veel succes .

  • 01 Januari 2013 - 12:22

    Jan En To:

    Dat jullie daar hele mooie dingen mogen doen voor de mensen,en wensen jullie veel succes.


  • 01 Januari 2013 - 17:29

    Rachel Boekel:

    Enjoy, stay safe! Happy Travels! Rachel & co

  • 02 Januari 2013 - 18:32

    Inge Doodeman:

    Ik heb het gehoord hoor Kees, wist gelijk dat het een berichtje van jou moest zijn! Heel veel succes en plezier daar, we hebben vandaag tijdens de lunch al even aan jullie gedacht!

    Groeten Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kees,Jasper,Arnold,Ted en Kees-Jan

Actief sinds 19 Nov. 2012
Verslag gelezen: 469
Totaal aantal bezoekers 75269

Voorgaande reizen:

01 Januari 2013 - 03 Februari 2013

Doktershuisje Ushetu

Landen bezocht: