De Mannen zijn vertrokken - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Kees,Jasper,Arnold,Ted en Kees-Jan - WaarBenJij.nu De Mannen zijn vertrokken - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Kees,Jasper,Arnold,Ted en Kees-Jan - WaarBenJij.nu

De Mannen zijn vertrokken

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Kees,Jasper,Arnold,Ted en Kees-Jan

01 Januari 2013 | Nederland, Heiloo

Vandaag was het dan echt zover. Om 17.30 uur verzamelden de mannen zich, samen met hun familieleden, op Schiphol.
Bepakt en bezakt werd er ingecheckt. De eerste steen moest even overgepakt worden in de handbagage, maar toen dat was gedaan, kon de bagage alvast naar het vliegtuig.
Met z'n allen nog even iets gedronken en om 19.15 uur bij de gate afscheid genomen van iedereen.
De mannen werden uitgezwaaid en toen ze uit zicht waren keerden de uitzwaaiers terug naar huis.
Nu afwachten wanneer de mannen in de gelegenheid zijn om iets van zich te laten horen c.q. lezen.
Momenteel zijn ze in de lucht en vliegen naar Nairobi, waar ze morgenochtend om 07.00 uur aankomen. Vanaf Nairobi vliegen ze om 08.30 uur naar Mwanza, waar ze om 09.30 uur hopen te arriveren.

  • 01 Januari 2013 - 21:48

    Irene Klunder:

    Ik wens jullie heel veel succes!

  • 02 Januari 2013 - 09:22

    Monique:

    Ha lieverds, hopenlijk hebben jullie een goeie reis gehad naar Nairobi. En nu nog het laatste stukje vliegen. veel plezier en succes! we zijn trots op jullie! Monique

  • 02 Januari 2013 - 12:30

    Annie Janssen Post.:

    Veel succes mannen,,,,en,,,geniet van deze unieke periode in jullie leven.

  • 02 Januari 2013 - 20:21

    Fam. Kruidenberg:

    beste Arnold en Jasper veel succes en een mooie tijd toegewenst we zullen jullie blijven volgen
    groeten

  • 02 Januari 2013 - 22:15

    Greet Schipper:

    Hallo mannen en in het bijzonder Ted

    Ik zal jullie volgen, helaas was ik helemaal vergeten om Ted die er misschien op zat te wachten een bijzonder mooie tijd toe te wensen, maar zo kan het ook. de zoen krijg je wel als je weer terug bent. Maar Ted jij bent ook een keer een uitnodiging vergeten voor een etentje bij ons toen Ina enkele maanden weg was, dus ik mag wel een foutje maken.
    Mannen wat zullen jullie een Gouden tijd meemaken, werk hard en geniet er intens van en later wil ik de verhalen horen. PS wij zullen aan Ina denken.

    Een warme groet van Greet van Richard

  • 02 Januari 2013 - 22:17

    Susan Wesseling:

    Hoe is het met je Petra?
    Groet Suus

  • 03 Januari 2013 - 09:07

    Astrid AZ:

    Hallo mannen,
    Wat een gave reis! Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad, ik blijf jullie volgen!!
    Ik wens jullie heel veel plezier samen!
    Groet,
    Astrid

  • 03 Januari 2013 - 14:51

    Jan Van Paassen:

    Beste mannen en met name Ted van Schagen, de wereld is toch klein; het ene moment heb je telefonisch kontakt met Ted in Schagen en nu als de verbinding goed slaagt tref je hem in de bush bush van Afrika.
    Ik wil mijn waardering aan jullie kwijt voor de moed welke is opgebracht om hiertoe te komen; enerzijds lijkt het mij heel gezellig om eens lekker onder elkaar! zonder bemoeienis van wie dan ook deze onderneming te gaan vervullen, anderzijds hebben jullie huis en haard en dierbaren achtergelaten om een aantal weken voor het goede doel in de weer te zijn. Ik wens jullie veel sukses en zal jullie met meer dan normale belangstelling volgen. Tevens wens ik het thuisfront ook alle goeds. Hartelijke groet, ook van Corrie,
    Jan van Paassen. De Lier.

  • 03 Januari 2013 - 17:47

    Jos Henselmans:

    Nou, dan elke dag maar kijken of er weer wat nieuws op staat
    De eerste camera beelden zijn al vast gelegd met de Cam vorder zag ik
    Heel veel succes allemaal. Maak er wat van

  • 03 Januari 2013 - 23:31

    Annie Janssen:

    Dag Ted en vrienden Is de reis goed gegaan? Ik volg je Ted en wens je toe dat je heel veel zult genieten van deze bijzondere periode in je leven. Groet voor alle mannen.Annie Janssen

  • 04 Januari 2013 - 19:23

    Trudie Does:

    Hoi Kees en de rest van de mannen. Ik hoop dat jullie een onwijs mooie tijd zullen hebben daar maar kom a.u.b. weer gezond en wel terug. Met veel belangstelling zal ik jullie verrichtingen daar volgen.

  • 05 Januari 2013 - 12:30

    Cock Boekel:

    hoi Ted ,Kees en andere mannen .toppy dat we jullie zo kunnen volgen ,en hoop dat jullie er volop van mogen genieten ,(en werken )natuurlijk ,heel veel succes met alles xx Cock

  • 07 Januari 2013 - 16:11

    Jan Molenaar:

    Hoi Ted en mannen,

    Dat is wat anders dan de veenhuizermiddenweg, he. Nou snap je ook waarom ik daar zo graag zat...en ook... hoeveel jullie hebben bijgedragen om dingen mogelijk te maken al die tijd dat ik er was. Er gaat niets boven eigen ervaring. Geniet ervan en veel succes. ( Ina stuurde je adres enz door). Groet Afrika voor me. Groetjes.Jan

  • 07 Januari 2013 - 18:02

    Servaas & Rikje:

    beste ted ,Kees en de rest van de bemanning,ik hoop van harte dat jullie slagen in de opzet en daar iets achterlaten waar je later met plezier aan terug denkt en ook kunt genieten van het land en kees zijn spullen kan uitventen die hij allemaal heeft meegenomen en ted de groentetuin op poten kan zetten wij blijven jullie volgen met groet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kees,Jasper,Arnold,Ted en Kees-Jan

Actief sinds 19 Nov. 2012
Verslag gelezen: 1035
Totaal aantal bezoekers 75362

Voorgaande reizen:

01 Januari 2013 - 03 Februari 2013

Doktershuisje Ushetu

Landen bezocht: