Vertrek uit Ushetu - Reisverslag uit Ushetu, Tanzania van Kees,Jasper,Arnold,Ted en Kees-Jan - WaarBenJij.nu Vertrek uit Ushetu - Reisverslag uit Ushetu, Tanzania van Kees,Jasper,Arnold,Ted en Kees-Jan - WaarBenJij.nu

Vertrek uit Ushetu

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees,Jasper,Arnold,Ted en Kees-Jan

31 Januari 2013 | Tanzania, Ushetu

Beste volgers,

Ons afscheidsmaal van de zusters, werd inderdaad een feestelijke. Het klopte dat Moeder Anima nog 5 extra Heineken biertjes voor ons gekocht had, dus werden die inderdaad geserveerd. Het feestmaal werd afgesloten met een waar saroma toetje (en dat zonder melk) Zuster Salam had dat toch weer mooi voor ons bereid.
Hierna brachten de zusters een aantal afscheidsliederen ten gehore:
1 uit Argentinie, 2 uit Egypte en 2 Tanzaniaanse. Hierna deed Ted ook van zich spreken (zingen). Hij zong een Volendams en een zuid afrikaans lied.
Daarna kregen we alle 5 een aantal kado's in onze handen:
van Pastoor Diego een ware rozenkrans en van de zusters een gebakken schaal met ophangkoord. Uit deze schalen eten de mensen, wij kunnen ze gebruiken om er b.v. plantjes in te doen. Daarnaast kregen we een voetbal shirt van het Tanzaniaanse nationale team! We waren allemaal behoorlijk overdonderd door al deze kado's. Ik heb de zusters en pastoor toegesproken en bedankt voor het fijne verblijf en de mooie kado's.

• 03 Februari 2013 - 19:53

Arnold En Jasper En Hun Fans:

Heerlijk weer om thuis te zijn. Met name onze fans zijn heel blij.
    Vanmorgen eerst heerlijk ontbeten met onze kompanen en hun en onze dierbaren.
    Daarna thuis om de beurt onder een fantastische douche gestaan. Vanmiddag de (o)pa's en (o)ma's en verdere familie ontvangen om ons verhaal te vertellen. Vanavond heerlijk gegeten en nu komt de man met de hamer toch echt wel langs.
    Wij gaan lekker bijslapen.
    Het was een ontzettende speciale reis. Wij hebben genoten, vooral met de Keesen en Ted.
    Wij gaan het Keezen nog missen.

Wat fantastisch om van zovele mensen te lezen (en van onze families te horen dat er nog een keer zoveel mensen zijn geweest) dat ze ons gevolgd hebben.

Wij hebben ontzettend veel dingen meegemaakt en ook geleerd. Het is en was een ontzettend fantastische ervaring!

Dank voor jullie belangstelling,

Groeten van Arnold en Jasper
    En natuurlijk Petra, Corina - Martijn

• 03 Februari 2013 - 21:00

Rob Metzelaar:

Arnold, jasper en natuurlijk ook Petra en Corina.
    Goed gedaan, wat een ervaring rijker. Jullie kunnen terug kijken op iets moois, iets bijzonders, moeilijk om achter te laten, eigenlijk niet helemaal willen achter laten, maar toch ook wel.
    Waar maken wij ons zelf nou druk om hier. We leven in het paradijs.
    Goed gedaan.

Kan je je 06 even door mailen Arnold?
    Rob metzelaar