Internet lag eruit - Reisverslag uit Ushetu, Tanzania van Kees,Jasper,Arnold,Ted en Kees-Jan - WaarBenJij.nu Internet lag eruit - Reisverslag uit Ushetu, Tanzania van Kees,Jasper,Arnold,Ted en Kees-Jan - WaarBenJij.nu

Internet lag eruit

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees,Jasper,Arnold,Ted en Kees-Jan

25 Januari 2013 | Tanzania, Ushetu

Beste allemaal,

De tijd begint nu al te dringen!
Dagelijks komen er bij de evaluatie wat nieuwe puntjes bij en dat terwijl Arnold zich had voorgenomen de laatste week rustig aan te doen. We gaan het beleven!

Gisteren heb ik niet geschreven omdat allereerst Jasper bezig was informatie over de verschillende printers die hier en bij de pastoor staan, via internet binnen te halen.
Toen dit ´s avonds gelukt was, bleek het tegoed van de internet dongel op te zijn.
Vandaar nu even tussen de bedrijvigheid door een snel mailtje;
Met name bedoeld voor Rob en Dick!
Ik hoop dat Dorothe Rob niet heeft aangestoken en dat hij vanavond goed bij stem is.
Jullie twee, heel veel succes en plezier, Geniet ervan!
Wij zijn in gedachten bij jullie, maar nu had ik graag wel even om een hoekje meegekeken en gezongen!
Alle ouwe hap leden en reunion leden, heel veel plezier vanavond in de Beun.

Ik zag zojuist een mail van de kinderen van Gre en Reinier (broer van Ted). Zij hebben 250 euro gestort voor ons goede doel! En ze bewaren allerlei gereedschappen en bouwmaterialen voor ons, om dit, als wij terug zijn, naar Ushetu te verzenden. Siem, Anita, Marjo, Jan, Karin en Ruud, hartelijke dank hiervoor.

Mocht het vanmiddag op de Medische Post rustig zijn, dan zal ik proberen een wat uitgebreidere mail te sturen, want er is hier weer veel gebeurd.
Ook is het streven enkele foto´s te sturen.

Voor als nog,

Dikke zoen,

Namens, Ted, Jasper, Arnold, Kees S.
Kees M.

P.S. Gefeliciteerd met de verjaardag van zr. Iuxta !

  • 25 Januari 2013 - 09:22

    Monique:

    Ha mannen, lekker nog even zo'n sprintje met volop klussen voor de laatste dagen, de tijd vliegt! Lekker om weer even van jullie te vernemen, een goeie dag vandaag! Ben zoals iedereen weer benieuwd naar jullie belevenissen. Veel liefs, Monique

  • 25 Januari 2013 - 10:30

    Anita Rijbroek:

    Lieve Kees M ,beste mannen ,

    Wat doen jullie enorm veel en wat maken jullie allemaal veel mee !!
    De laatste week alweer , wat zullen de zusters jullie enorm missen .

    Fijn Kees als je weer heel huids terug bent .

    Hier is het nu nog erg koud ,maar helaas het weekend slaat de dooi in .

    Groeten van Lida . LIdy , Ada ( icu ) ,Eugenie en Anita .
    Gisteren dagje cultureel ( Anne Frank huis )en wandeling door de Jordaan .

    In iedergeval tot mails !!

  • 25 Januari 2013 - 11:30

    Rob:

    Beste vrienden daar,

    Ja het wordt nu wel spannend voor het concert. Gisteren hebben we alles opgebouwd en geluid en licht ingehangen. Ook het projectiescherm ziet er mooi uit.We laten foto's zien op een afmeting van 16x9 meter!

    Het zingen ging nog goed gisteren maar ik merk wel dat er een verkoudheid op komst is. Dat kan ook niet uitblijven als je Dorothé ziet. Ik hoop maar dat het vanavond gewoon nog ff goed lukt.

    Ik zal zeker ook aan jullie denken. Iuxta is met haar 2 medezusters in de zaal en ook de aanwezigheid van marion en wat nummes van Reunion zal de verbinding heel snel maken.

    Ik vind het geweldig om al jullie verhalen te lezen en wens jullie nog mooie dagen toe.

    Groeten hier van mij en van alle Old Friends!

  • 25 Januari 2013 - 11:44

    Anja, René, David En Simon:

    Hallo mannen daar.
    In een mistig en witte wereld lees ik weer even een stukje van jullie belevenissen. De tijd vliegt voorbij en ik kan me zo voorstellen dat jullie straks met een dubbel gevoel weer vertrekken. Enerzijds weer heerlijk naar het thuisfront. Als je de reacties leest zijn ze enorm trots op jullie, maar hebben jullie ook gemist. (thuisblijvers, nog maar een paar nachtjes slapen en dan kunnen jullie ze weer in de armen sluiten.) Anderzijds misschien wel een onvoldaan gevoel hebben. Het werk is er nog lang niet af. Maar met alle kleine dingen die jullie gedaan hebben, hebben jullie daar wonderen verricht. Jasper: je "kleine' neven zijn trots op je. je tante en oom ook hoor.
    Mannen: alle verdienen een enorme pluim op de hoed.

    Een warme groet aan jullie en aan allen die jullie liefhebben.
    Anja en haar mannen

  • 25 Januari 2013 - 12:58

    Gitta:

    Hoi mannen,

    Ik maakte me gisteren zorgen dat er geen bericht van jullie was, want iedere dag ben ik benieuwd naar jullie goede daden en acties. Wat gaat de tijd snel!

    Vanavond Old friends, vanmiddag eerst de generale en ik ben reuze benieuwd. Na alles wat ik van de voorbereidingen heb gezien wordt het denk ik een fantastische avond, jammer dat jullie er niet echt bij zijn, maar in gedachten zeker!

    Liefs Gitta

  • 25 Januari 2013 - 19:28

    Margo:

    Ha, die mannen,
    Vanmiddag op mijn werk even mijn mail bekeken, en gelukkig was er weer een berichtje!
    Wat een mooie verhalen weer. Geweldig dat jullie zoveel werk blijven verzetten ondanks de hoge temperaturen.
    Ga nu zo met mam en Joyce naar de voorstelling van Rob & Dick.
    Ik zeg tegen Guus altijd: kijk maar in je hartje, dan ben ik dichtbij.
    Zo neem ik jullie vanavond ook mee.
    Ook nu weer veel succes gewenst bij al hetgeen waar jullie lijstjes steeds mee worden aangevuld, en vergeet niet te genieten van deze bijzondere ervaring!
    Liefs en een dikke zoen van Margo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kees,Jasper,Arnold,Ted en Kees-Jan

Actief sinds 19 Nov. 2012
Verslag gelezen: 704
Totaal aantal bezoekers 75300

Voorgaande reizen:

01 Januari 2013 - 03 Februari 2013

Doktershuisje Ushetu

Landen bezocht: