Nog 10 - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Kees,Jasper,Arnold,Ted en Kees-Jan - WaarBenJij.nu Nog 10 - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Kees,Jasper,Arnold,Ted en Kees-Jan - WaarBenJij.nu

Nog 10

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Kees,Jasper,Arnold,Ted en Kees-Jan

22 December 2012 | Nederland, Heiloo

Vandaag is de bagagecheck gedaan. Alle ingezamelde spullen werden samen gebracht en verdeeld over 5 koffers. Van kinderkleding tot ziekenhuisuniformen, van speelgoed tot materiaal om vliegers te maken, van ziekenhuisspullen tot sportkleding is ingepakt. Nog een paar dingen zijn nog niet gearriveerd, maar ook dat kan nog bijgevoegd worden.
De persoonlijke koffers gaan de komende week ingepakt worden en dan gaat de grote reis beginnen.
Nog 10 dagen te gaan.

• 23 December 2012 - 09:25

Liesbeth Van Zelst:

Oh....wat wordt het spannend nu!! Ik wil jullie heel, heel, heel veel plezier en succes wensen! Ben erg benieuwd naar de foto's.

Wat een geweldige afsluiting van een superleuk project!!

Groetjes Liesbeth

• 25 December 2012 - 16:55

Nicole La Pierre:

Kees heel veel succes en mooie ervaringen toegewenst. Ik ga je volgen.

groetjes nicole

• 26 December 2012 - 11:15

Gretha Postma:

Beste Kees,

Ik wens jullie alle vijf een geweldige tijd toe in Tanzania. Ik ga jullie zeker volgen en hoop dan ook dat je daar de tijd voor hebt. Het zal wel buffelen worden denk ik.

Groetjes en wees voorzichtig.

• 26 December 2012 - 13:54

Sandra:

weer een nieuw avontuur!! alle 5 heel veel succes en geniet van alle ervaringen...
    x San

• 26 December 2012 - 16:15

Tinie Strikwerda:

Wat een geweldig avontuur Kees. Ik wens jullie heel veel succes en geniet er van.
    Ik zal aan jullie denken.
    Groetjes,
    Tinie

• 31 December 2012 - 20:26

Anne Jon Bas En Sophia:

Heel veel succes morgen!!!
    Onwijs goed wat jullie gaan doen.
    Ga jullie volgen.
    xxx Anne en fam

• 01 Januari 2013 - 12:15

Ria Boekel:

Hallo mannen.

Wij wensen jullie veel succes en zullen jullie volgen .
    Kees en Ted speciaal voor jullie lieve groetjes.
    Henk en Ria